Kyosho 1/10 Electric Stadium Truck Spy Shots
교쇼 1/10 전동 스테디움 트럭 스파이 샷
It pays off to live in Southern California; not only is the weather nearly perfect, but we also find ourselves stumbling upon top-secret factory team testing on a routine basis at the local tracks. We dropped by one of our local hangouts and ran into the Kyosho team testing their newest creation—a 1/10 scale off-road electric stadium truck unofficially named the “Kyosho RT-5.”
It pays off to live in Southern California; not only is the weather nearly perfect, but we also find ourselves stumbling upon top-secret factory team testing on a routine basis at the local tracks.
우리는 지방의 집합장소에 떨어트려졌고, 그들의 신제품 - 비공식적으로 "교소 RT-5"라고 이름붙여진, 1/10스케일 오프로드 EP 스테디움 트럭을 교쇼 팀이 테스트하는데 참관했다.
Kyosho reps stressed that the truck in our photos is still highly pre-production and in full testing mode.
교쇼는 우리사진내의 트럭이 여전히 높은 준비단계와, 시험단계라는것에 중압감을 드러냈다.
Here’s what we can tell you:
여기 우리가 말해줄수 있는것들이다.
• The RT-5 is based upon Kyosho’s popular RB-5 electric buggy.
• RT-5는 교쇼의 인기기종 RB-5를 기반으로한다.
• Overwhelming customer feedback and requests for an electric truck convinced Kyosho to build the RT-5.
• 고객의 피드백과, EP트럭에대한 요청으로 교쇼가 RT-5를 만들게되었다..
• The RT-5 shares the RB-5’s transmission and tranny ratio.
• RT-5는 RB-5의 트랜스미션과 tranny ratio를 공유한다.
• A longer chassis, longer suspension arms, and longer shocks are used.
• 더 길어진 샤시, 더 길어진 서스펜션 암, 더 길어진 쇽이 사용된다.
• Double-thick carbon-fiber shock towers seen in the photos are undergoing testing; production versions may be molded, fiber or carbon fiber.
• 사진에서 보여지는 듀얼 카본 파이버(carbon-fiber) 쇽 타워는 테스트중이다. 양산형에는 아마 파이버(fiber)나 카본 파이버가 장착될 예정이다.
• There is NO official release date yet, but Kyosho will debut the RT-5 in mid-March at the Cactus Classic in Phoenix, Arizona.
• 정식 발표 예정은 아직 나오지 않았다. 하지만 교쇼는 아리조나, 피닉스의 Cactus Classic에서 3월 중슨쯤에 RT-5를 데뷔시킬것이다.
• Kyosho’s engineer will travel from Japan to attend the Cactus Classic for further development
• 교쇼의 엔지니어는 더많은 발전을위해 일본에서 Cactus Classic이 열리는 곳으로 이동할것이다.
Testing thus far has demonstrated the truck’s performance to be a neutral mix of steering and stability, but we’re anxious to get our hands on one to find out for ourselves. Stay tuned to R/C Car Magazine for more information as it becomes available.
우리는 과연 한번의 테스트로 발견할수 있을지 걱정했지만, 테스트는 트럭의 성능이 스티어링과 안전성의 중간조합임을 보여주었다. Stay tuned to R/C Car Magazine for more information as it becomes available.
Source : rc-car.com
Page translation : eat_star (http://playwithyou.tistory.com)
도저히 잘 안되는 부분은 어떻게 해야되지...???
교쇼 1/10 전동 스테디움 트럭 스파이 샷
It pays off to live in Southern California; not only is the weather nearly perfect, but we also find ourselves stumbling upon top-secret factory team testing on a routine basis at the local tracks. We dropped by one of our local hangouts and ran into the Kyosho team testing their newest creation—a 1/10 scale off-road electric stadium truck unofficially named the “Kyosho RT-5.”
It pays off to live in Southern California; not only is the weather nearly perfect, but we also find ourselves stumbling upon top-secret factory team testing on a routine basis at the local tracks.
우리는 지방의 집합장소에 떨어트려졌고, 그들의 신제품 - 비공식적으로 "교소 RT-5"라고 이름붙여진, 1/10스케일 오프로드 EP 스테디움 트럭을 교쇼 팀이 테스트하는데 참관했다.
Kyosho reps stressed that the truck in our photos is still highly pre-production and in full testing mode.
교쇼는 우리사진내의 트럭이 여전히 높은 준비단계와, 시험단계라는것에 중압감을 드러냈다.
Here’s what we can tell you:
여기 우리가 말해줄수 있는것들이다.
• The RT-5 is based upon Kyosho’s popular RB-5 electric buggy.
• RT-5는 교쇼의 인기기종 RB-5를 기반으로한다.
• Overwhelming customer feedback and requests for an electric truck convinced Kyosho to build the RT-5.
• 고객의 피드백과, EP트럭에대한 요청으로 교쇼가 RT-5를 만들게되었다..
• The RT-5 shares the RB-5’s transmission and tranny ratio.
• RT-5는 RB-5의 트랜스미션과 tranny ratio를 공유한다.
• A longer chassis, longer suspension arms, and longer shocks are used.
• 더 길어진 샤시, 더 길어진 서스펜션 암, 더 길어진 쇽이 사용된다.
• Double-thick carbon-fiber shock towers seen in the photos are undergoing testing; production versions may be molded, fiber or carbon fiber.
• 사진에서 보여지는 듀얼 카본 파이버(carbon-fiber) 쇽 타워는 테스트중이다. 양산형에는 아마 파이버(fiber)나 카본 파이버가 장착될 예정이다.
• There is NO official release date yet, but Kyosho will debut the RT-5 in mid-March at the Cactus Classic in Phoenix, Arizona.
• 정식 발표 예정은 아직 나오지 않았다. 하지만 교쇼는 아리조나, 피닉스의 Cactus Classic에서 3월 중슨쯤에 RT-5를 데뷔시킬것이다.
• Kyosho’s engineer will travel from Japan to attend the Cactus Classic for further development
• 교쇼의 엔지니어는 더많은 발전을위해 일본에서 Cactus Classic이 열리는 곳으로 이동할것이다.
Testing thus far has demonstrated the truck’s performance to be a neutral mix of steering and stability, but we’re anxious to get our hands on one to find out for ourselves. Stay tuned to R/C Car Magazine for more information as it becomes available.
우리는 과연 한번의 테스트로 발견할수 있을지 걱정했지만, 테스트는 트럭의 성능이 스티어링과 안전성의 중간조합임을 보여주었다. Stay tuned to R/C Car Magazine for more information as it becomes available.
Source : rc-car.com
Page translation : eat_star (http://playwithyou.tistory.com)
도저히 잘 안되는 부분은 어떻게 해야되지...???